SHEIN bi mogao nekoga ubiti: zastrašujući paketi nastavljaju se širiti po internetu – SHEIN iskustva korisnika
<div class='awpa-single-post-star-variation'  attributes='[{"ratings":{"id_1":1},"sum":1,"count":1,"avg":1,"people_count":{"count_1":1}}]' show_star_rating='1' rating_color_back='#EEEEEE' rating_color_front='#ffb900' rating_type='5' show_avg='', show_star_type='' show_votes='' star_size='x-small'></div>

SHEIN bi mogao nekoga ubiti: zastrašujući paketi nastavljaju se širiti po internetu – SHEIN iskustva korisnika

Kupnja preko SHEIN-a može izgledati kao dobra prilika – jeftina moda i brza dostava. No iza toga skriva se mnogo problema koji kupce mogu ozbiljno ugroziti. Od krvi u paketima do otrovnih kemikalija i čak živih kukaca, iskustva brojnih korisnika otkrivaju mračnu stranu popularnog brenda.

Ovaj članak donosi detaljan pregled uznemirujućih priča i upozorenja o SHEIN proizvodima. Ako ste nedavno kupovali ili planirate, važno je znati na što se sve izlažete.

Šokantna iskustva kupaca sa SHEIN narudžbama

Mnoge su se priče pojavile na TikToku i Redditu o neobičnim i opasnim situacijama koje su ljudi doživjeli.

Jedna korisnica, Kenzie, naručila je kupaći kostim s SHEIN-a koji je stigao s mrljom nalik na krv. Na TikToku je napisala:
„Shein, hvala što ste mi poslali kupaće gaće punih mrlja od menstruacije. Sve što su ponudili bio je povrat za moj dramu.“

Ovaj slučaj bacio je svjetlo na ozbiljne propuste. Po vlastitim pravilima, SHEIN ne dopušta povratak kupaćih kostima, niti prodaju već korištene odjeće zbog rizika za zdravlje. Postoji teza da ili krše vlastita pravila prodajom vraćene odjeće, ili je stvarna mrlja možda nešto drugo, što je još čudnije i zastrašujuće.

Nezavisna organizacija Rest of the World provela je istraživanje gdje su pratili vraćene artikle. Vratili su nekoliko komada u skladište u New Jerseyju, a onda su ti artikli poslani na privatne adrese. SHEIN je odbio potvrditi da prodaju vraćene stvari i negirao postojanje tog skladišta, tvrdeći da se neprodani artikli doniraju. Ova nejasna praksa budi opravdane sumnje u kvalitativni nadzor proizvoda.

Drugi slučajevi uključuju odjeću prekrivenu nepoznatom bijelom tvari, čudne mirise poput gorkog plastike, pa čak i zdravstvene probleme poput oštećenja bubrega povezane s mogućim trovanjem olovom. Jedna osoba je opisala simptome:
„Kad sam slučajno dotakla usta i oblizala usne, osjećala sam goruću bol, a jezik mi je ostao natečen i bolan mjesecima.“

Čini se da su takve kritike i upozorenja izbrisane s mreža, što otvara pitanje skrivanja neprijatnih istina od potrošača.

Kukci i opasne životinje u paketima

Ne radi se samo o kemikalijama i mrljama. Nekoliko korisnika prijavilo je da su u paketima pronašli žive kukce, jaja pauka, pa čak i škorpione.

TikTokerica SeeTheGlow našla je kukca u zatvorenom paketu. Drugi su izvijestili o crvima i velikim larvama koje se koriste kao hrana za kućne ljubimce. Jedan je slučaj bio posebno opasan: studentica je pronašla živog škorpiona u svojoj narudžbi. Iako nije bilo ozljeda, stručnjaci upozoravaju da je ubod ove životinje mogao biti smrtonosan.

Kupci su počeli primjenjivati vlastite metode prevencije, kao što su temeljito pregledavanje, udaranje paketa vodom ili čak gaženje prije otvaranja, što jasno pokazuje koliko su izgubili povjerenje u sigurnost proizvoda.

Zastrašujući dodatci: epruveta s ljudskom krvlju i skriveni uređaji za praćenje

Jedno od najuznemirujućih iskustava dolazi od TikTok korisnice Ana Marie koja je u paketu pronašla epruvetu s ljudskom krvlju, zajedno s konzervom graha. Situacija je odmah prijavljena zdravstvenim vlastima, uključujući CDC i lokalne službe. Laboratorij čiji je pečat bio na epruveti potvrdio je da se takvi uzorci ne bi trebali slati izvan medicinskih ustanova.

SHEIN je prvo ignorirao slučaj, a tek nakon pritiska putem društvenih mreža pristao je na istragu i rekao da nije vidio nikakve nepravilnosti u procesu pakiranja.

U drugom slučaju, korisnica Bandana14 pronašla je u hlačama uređaj za praćenje (Chipolo tracker). Ovo je izazvalo strahove o praćenju i mogućem zlostavljanju. Iako je SHEIN tvrdi da su takve stvari greške ili nesporazumi, korisnica je podnijela policijski izvještaj te ostala oprezna.

Opasnosti kemikalija i alergijskih reakcija

Mnogi odjeću i kozmetiku iz SHEIN kolekcije prate neugodni mirisi i iritacije kože. Tipičan je „miris ribe“ koji dolazi od kemikalija u sintetičkim materijalima i bojama koje se u EU zabranjuju, no u proizvodima s istoka i dalje su prisutne.

Neki kupci su prijavili alergijske reakcije, čak i trovanja kemikalijama. Jedna žena je zbog SHEIN zlatnih listića za nokte završila u hitnoj zbog trnjenja i pucanja kože.

Šminka iz SHEIN linije također je izazivala osip i svrbež. Iako su na nekim proizvodima prisutni sastojci koji mogu iritirati, SHEIN ne objavljuje jasno popise sastojaka, što kupcima onemogućuje da izbjegnu alergene.

Ovakve informacije ukazuju na ozbiljne probleme s transparentnošću i sigurnošću proizvoda.

Istrage i reakcije vlada

Istraživanja poput onog CBC Marketplace potvrdila su prisutnost olova, PFAS spojeva i drugih otrovnih tvari u velikom broju popularnih proizvoda, uključujući one sa SHEIN-a.

U Južnoj Koreji, vlada je aktivno testirala proizvode s kineskih web-trgovina, upozoravajući potrošače i uklanjajući nesigurne proizvode s tržišta.

No, dok su neki dijelovi svijeta poduzeli mjere, većina potrošača još nije svjesna ili zanemaruje opasnosti.

Ekonomska i etička podjela kod kupnje fast fashiona

Za mnoge je SHEIN jedina opcija zbog niske cijene. Kritike koje optužuju kupce za elitizam često zanemaruju stvarnu ekonomsku situaciju mnogih ljudi. No, neki ističu da kupci koji troše velike svote na slične proizvode ipak mogu birati održivije opcije.

Psihološki, fast fashion koristi trik da nas zavede da stalno kupujemo nešto novo, što donosi kratkoročni osjećaj zadovoljstva, ali dugoročno je štetno.

Važno je pristupiti s razumijevanjem i ponuditi praktične savjete za održiviju kupnju, poput podrške lokalnim trgovinama, second handu i etičkim brendovima.

Rast svijesti i poziv na promjenu

Sve više ljudi prepoznaje probleme koje fast fashion donosi. Gen Z, na primjer, smanjuje potrošnju na takve brendove, što je dovelo do pada tržišne vrijednosti SHEIN-a.

Legislativa i javni tlak polako prisiljavaju tvrtke na promjene, no najveći izazov ostaje uvjeriti širu publiku da promijeni navike.

Postoje alati poput aplikacije Good On You koja pomaže kupcima da pronađu održive i etične modne marke. Važno je biti oprezan i prepoznati praksa “greenwashinga” gdje brendovi samo glume ekološku osviještenost.

Za one koji žele saznati više o kontroverzama oko SHEIN-a, vrijedi pogledati i drugi video o SHEIN-u.


U konačnici, važno je biti svjestan svih rizika povezanih s kupnjom jeftine mode poput SHEIN-a. Na platformi Iskustva.com.hr možete pronaći autentične recenzije i upozorenja drugih korisnika, što može pomoći u donošenju sigurnijih odluka.

Pri kupnji budite oprezni, birajte pažljivo i podržite brendove koji poštuju zdravlje ljudi i okoliš. Samo tako možemo zaustaviti ovaj začarani krug brzopotezne i opasne mode.

Post navigation

Leave a Comment

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

back to top